fredag 8 januari 2010

Saknar mina kottar!

Sicka sötisar va?



Idag är en sån dag där jag längtar såå efter mina barn. Jag gör det väl egentligen hela tiden men mer och mindre. Nu är det mer.



Hade en sån mardröm innan jag vaknade imorse. Vi var någonstans där det var väääldigt mycket snö. Då menar jag alltså alperna typ. Linus gick omkring med en snöslunga och hade liksom grävt fram en djup grop, eller grotta på flera meter ner med en lång gång i. Plötsligt hör jag att han är långt inne i gången när hela grottan rasar samman. Vaknar av att jag hör hans skrik och känner fullkomlig panik över att inte kunna göra något. Usch så hemskt det var. Kunde inte blunda eller försöka somna om för då hörde jag bara hans skrik.



Nåväl nu är det i alla fall fredag och bara ett par dagar kvar till måndag när de kommer hem. Jag pratade nyss med Belle i telefon. Hennes koppor höll redan på att börja torka så det verkar snabbt övergående för henne. Skönt det i alla fall. Får se nu om Linus åker dit också.

Nu ska jag vänta in Jimmy som är iväg och handlar frukost. Vi lever som värsta ungdomarna när inte ungarna är hemma. Sover till 10, äter frukost sent, glömmer lunchen.. Mm.. jättebra. Inte. Det ska bli ändring på detta.. Snart.

3 kommentarer:

  1. Mycket fina barn o dom saknar garanterat dig lika mycket!! Saknar dig! PUSS

    SvaraRadera
  2. Det är väl skönt att slappa ibland! Passa på :)

    SvaraRadera