söndag 10 januari 2010

Arg.

Finns det nåt mer jäkla irriterande än när man skrivit ett långt inlägg och så råkar man komma åt den satans pekplattan så försvinner allt? Jag vill bara ta datorn och kasta ut den igenom fönstret. Kan inte stänga av pekplattan heller, för min mus lever sitt eget liv så ibland fungerar den inte alls..

Helgen är slut snart. I morgon kommer mina små älsklingar hem. Jag saknar dem så. Ska bli oerhört skönt med ordningen återställd. :)
Först ska jag jobba. Inte så sugen alls. Men det går väl snabbt när man väl är där. Verkar som att jag ska vara på Höglagret så det blir skönt.

Igår var vi barnvakt hemma hos Micke och Nico. Det gick jättebra. Ungarna somnade utan problem strax efter att de åkt iväg så jag och Jimmy satt i godan ro och såg på film fram till 23 ungefär när Nico ringde och ville bli hämtad.

Idag har vi hunnit en sväng till IKEA för att betala bänkskivan vi beställt, En sväng till återbruket och en liten snabbis till maxi. När vi kom hem slappade vi ett bra tag. Käkade för att sedan få besök av Linnea, Heaven och Bart. Mycket trevligt. Bart tittade på vår el i köket. Vi lär ju fixa en del där nu och han är elektriker i Belgien så det känns bra. Han trodde han skulle klara av det :) Vi behöver lite nya uttag och så när det ska bli inbyggnadsugn och micro, på motsvarande sida mot vad det är nu.
Jag vill bara komma igång med det där nu så att det blir klart någon gång. Har lite ågren över att hela lägenheten kommer bli som ett tajkon. Den är redan på god väg och vi har inte ens hunnit börja än. Men förhoppningsvis blir det värt det i slutändan. ..

Nehe.. jag ska kolla tv.nu, om det är nåt man kan kika på som inte slutar alltför sent ikväll.
Ha det najs!!

1 kommentar:

  1. Kommer bli snyggt i köket min bästa! Hoppas vi kan leka i veckan, ses en sväng i pulkabacken om graderna tillåter det.. Puss o gull

    SvaraRadera