fredag 19 juni 2009

Mysrummet.


Igår gjorde vi slag i saken och åkte ut till IKEA för att försöka hitta nåt att inreda mysrummet med. Bella och Linus har ju varsitt mini-rum och i angränsning till Linus så ligger det en klädkammare som vi tänkt att de skulle få ha som mys/tv-rum. När jag flyttade in så var den tapetserad i en hemsk grön tapet.. som ändå är riktigt vacker om man jämför med den gröna vi har i köket.. :)
Har vändit och vridit på hur vi skulle få en bra tv och myshörna därinne. Igår kläckte jag den brighta idén att en växa-sängsmadrass förmodligen skulle passa perfekt in i och en hel hög med kuddar.

Igår kväll hade de såhär mysigt framför Madicken :)

Åt andra hållet. Kass bild, men jag har bara mobilen :)

Mysungar :)

Jag tror det blev godkänt av kottarna. Nu ska det bara upp nåt slags draperi i dörrhålet och sen lite tavlor på väggarna och annat krimskrams så blir det faktiskt riktigt mysigt därinne. Köpte mattor i olika färger också. Mycket färger ska barn ha tycker jag :)

1 kommentar:

  1. Vad härligt med ett eget mys för barnen!!
    Skulle jag oxå vilja ha.
    kramis

    SvaraRadera