fredag 12 juni 2009

Datortomografi.



Hejsan hej!!

Imorse klev jag upp i ottan för att åka till centrallasarettetoch göra en datortomografi på mina bihålor. Jag har ju under en längre tid plågats ganska ordentligt av huvudvärk till och från. Oftast får jag för mig att det börjar i bihålorna men jag vet inte. Gjort en miljard tester hos läkaren och nu fick jag göra en röntgen av bihålorna bara för att utesluta att det var bihåleninflammation. Väldigt lägligt att jag bär på jordens förkylning nu då.
Kan ju ärligt säga att det var ingen trevlig upplevelse. Man fick ligga stilla och åka in i det där hålet och så lät det som ett rymdskepp eller någonting som skulle lyfta. Ett tag var jag inställd på att hela grejen skulle explodera i luften. Men jag överlevde och får se om cirkus en vecka vad bilderna säger. Jag tror att jag kommer få hem ett brev där det står "allting ser normalt ut" och sen så tycker de att jag är färdigbehandlad.. Vi får väl se. Nu var det *peppar peppar* faktiskt ganska länge sen jag hade riktigt ont i planeten. Länge för mig är nog ganska precis 6 dagar.

Jag mår ruttet idag med. Vill verkligen jobba för jag får mest bara dåligt samvete av att ligga hemma, men jag stannar hemma ändå. Är extremt trött och blir helt slut så fort jag rör mig i princip. Men ligger jag still i soffan så känner jag mig helt okej och lurar mig själv att jag mår bra. Nåväl.. får vila upp mig över helgen och ta nya tag nästa vecka. 4 veckor till semester.. Ska bli ljuuuvligt :D
Ikväll är det lite kalas hos mina föräldrar. Min morbror fyller 50 och det ska firas lite hos mor o far. Jag har ju hela tiden varit inställd på att inte kunna åka dit då jag egentligen ska jobba kväll, men nu kanske jag kan pallra mig dit o sitta där o häcka istället för här. Får se senare hur det känns.
Nu ska jag iaf vänta på att Jimmy kommer hem med kebab som han stack iväg och köpte. Sen är det väl läge för honom att pallra sig iväg till jobbet. Trååkigt :(
Tjoflöjt!

1 kommentar:

  1. Uhhhh.. skulle verkligen inte vilja ligga i den där.. men har man inge val så är det ju så.. Värsta makapären..
    Ja dra iväg ikväll.. annars om du blir hemma, så ring hit om du får tråkigt! PUSS

    SvaraRadera