tisdag 16 juni 2009

6 månader

Tjoho!!

Äntligen börjar jag att må bättre igen och ÄNTLIGEN är mina barn hemma igen. Inte en dag för sent. Har jobbat igår och idag, men idag var det tidig hemgång så jag gick faktiskt hem vid 11:20 och det var gudomligt skönt. Hämtade barnen 2 timmar tidigare och köpte glass som vi åt i solen på balkongen.
Nu är det bara imorgon kvar sen är jag ledig i 2 dagar. Jobbar midsommardagen och det suger ju verkligen men men.. måste man så måste man.
Nu är min käresta och Linus jätteförkylda. Får se om jag får lov att vaba imorgon. Han är väldigt hostig, och näsan rinner. Ingen feber och är väl för det mesta pigg men vid motgångar så kommer krokodiltårarna. Det är mej verkligen emot att skicka så förkylda barn till dagis. Nu ikväll innan läggdags så rann ögonen också så jag får helt enkelt se hur natten blir.

I helgen var jag och Jimmy ner till Linköping för att hälsa på hans dotter och mor. Blev lite strul på resan och inte alls riktigt som vi tänkt oss men det blev ganska bra ändå till slut. Första gången jag var där. Linköping påminner nog rätt mycket om Västerås fick jag en känsla av. Eller så är bara alla städer lika egentligen ;)

Idag "firar" vi 6 månader. Redan ett halvår? Detta halvår är nog det snabbaste i mitt liv. Helt sjukt. Det ska bli mååånga flera halvår. Vi firar genom att jag sitter här framför datorn och tråkar. Funderar på refrängen faktiskt och han är på fotbollsträning... jätteförkyld. Smart.. *not*

Alltså helt jävla seriöst. Har tvn på i bakgrunden. Paris Hiltons - My new bff. Vem fan ser på skiten? Jag blir ju fan förbannad. Och framförallt vad är det för människor som verkligen kan gå över lik för att bli vän med henne??

1 kommentar:

  1. Plutt Limpan då.. :( Hoppas verkligen inte att det blir mer allvarligt än detta då! Är du hemma imorgon kan du ju slå en signal..

    Ja Paris.. vad är det? Mer puckad brud får man ju leta efter!! Eller ja.. vet ju en.. ;D

    GRATTIS igen på er 6 månaders dag.. o om han tränar idag så kanske du får ta hand om 2 sjuka pojkar inatt/imorgon.. Kan du vara smittkällan tro?

    Ses o hörs snart pullan. Puss o Gull!

    SvaraRadera