torsdag 18 juni 2009

Ljuva ledighet.

Hejsan hoppsan!!

Idag är det torsdag och vi är lediga allihopa. Jag och Jimmy har ledig dag då vi jobbar på lördag tyvärr och då får ju självklart ungarna vara hemma också. Imorgon är det midsommarafton och det är en av typ 3 dagar på året som lagret är stängt.. fast Jimmy har tagit åt sig extrajobb 5-11. Bara hans avdelning och ett par till som jobbar. Gissa om jag ska njuta när hans klocka ringer kl 4 imorgon? :)
Som sagt midsommarafton imorgon och jag har inte en aaning om vad vi ska göra. Ungarna ska sova hos mor min på kvällen eftersom vi börjar klockan 6 på lördag morgon, men vad som händer under dagen vet jag inte. Bella vill till Anundshög och dansa runt stången så man får väl kanske offra sig ;) Jag är inte så mycket för sånt där. Får dessutom inte känslan heller när jag vet att vi ska jobba. Det är verkligen tråkigt. Hoppas vädret håller sig okej bara. Men svensk midsommar är väl = regn.
Sitter här och funderar på om man får barnbidrag idag?? Måste gå och kolla sen.
Sen ska jag nog fixa lite frukost. Kände redan igår när jag la mig att jag var hungrig. Blev bara korv med bröd till middag igår då vi var ute och badade i poolen direkt efter jobbet tills klockan blev efter sex, sen var det hungriga kids.
Vet inte vad resten av dagens ka bjuda på. Klockan är bara 07:15. Jimmy sover än, den lilla grisen. Linus var morgonpigg idag och kom in och väckte mig genom att lägga sig på min rygg och pussa mig på skuldrorna. Bella har också kommit upp här precis och är på sitt vanliga solskenshumör. Hihi!!

1 kommentar:

  1. Härligt med ledighet!! :D Hoppas er midsommar blir bra, vad ni än gör.. vi får se vad vi gör oxå, beroende på hur gammelmorfarn mår.. Vi hörs snart. PUSS

    SvaraRadera