torsdag 11 juni 2009

Då kör vi igen då..

Jag har bestämt mig för att börja blogga igen, så länge det nu varar :)

Man kanske borde dra en snabb resumé av vad som hänt sist jag skrev ett blogginlägg?!
Jag och Dennis har separerat. Bättre sent än aldrig.
Vi har sålt huset och flyttat till varsin lägenhet. Jag saknar mitt hus ibland.. eller egentligen inte huset men att bo i hus. Känner mej instängd i den här lägenheten även om jag trivs jättebra och känner att jag har kommit hem igen, nu när jag kommit till Bjurhovda.
Har barnen varannan vecka och det är verkligen hemskt att vara utan dem, men vad gör man inte. Man kan inte stanna i ett dåligt äktenskap för barnens skull. Bella bor nu nära sin pappa och sitt dagis och hon älskar att ha så nära till sina vänner. Hon fick ju aldrig så många i Tillberga då hon inte gick på dagis där. Lite svårt kanske att hitta vänner då när man bara är där varannan vecka.
Linus har också ganska nära till sin pappa även om han inte leker med kompisar på samma sätt. Han säger ibland att han tycker vi ska bo i tillberga men han har accepterat läget ganska bra ändå tror jag. Sen tror jag till största delen att de märker att jag mår bättre och mår mamma bra så mår barnen bra.

Jag har träffat en ny kille, man, karl vad man nu vill kalla det. Jimmy. Vi är kära och galna och jag är lyckligare än på mycket länge. <3 Vi är än så länge särbos, även om vi för det mesta är på samma ställe. Detta var väl kanske inte vad jag hade planerat, men kärleken kan man tydligen snubbla över när man minst anar det och så är det bara. Om några dagar har vi varit ett par i 6 månader redan.. Hjälp vad tiden går fort.

Jag vet inte mer vad jag ska skriva just nu. Är hemma från jobbet och är sjuk, som vanligt känns det som. Ska gå och vila en sväng. Ska väl försöka se till att det inte dröjer så länge tills nästa inlägg.

Ciao!!

5 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att du kommer blogga flitigt nu! PUSS

    SvaraRadera
  2. Roligt att du börjat blogga igen!!!
    Krya på dig! ...kramen...

    SvaraRadera
  3. Hej Camilla!
    Visst minns jag dig och har saknat dig också. Blev nästan lite orolig då du skrev att något hänt dig att jag nästan direkt tänkte på sjukdom...och blev sedan nästan lättad då jag läste skilsmässa - men det är väl nog allvarligt det.
    Så tråkigt att det blev så men nu verkar du ju stå i livet där du mår bra. Och att barnen verkar må bra.
    Jobbar du kvar på lagret där du fick sommarjobb förra sommaren?
    Och hur träffade du Jimmy? På jobbet, eller?
    Kikar gärna in snart igen.
    Många kramar!
    Sanna
    www.sannamarie.bloggspace.se

    SvaraRadera
  4. Jag minns dig oxå trots att jag inte följt din blogg under hela den tiden. Märkligt hur viss bloggnamn fastnar :-)

    Lycka till!!

    SvaraRadera
  5. Man eller karl hade jag inte kallt honom iallafall :)

    SvaraRadera