lördag 12 september 2009

Sjuk.

Hej hopp!

Nu var det ett tag jag skrev nåt igen. Jag är helt enkelt sån. Ibland skriver jag mycket och ibland inget alls :)

Nu har snart halva september sprungit iväg. Tiden går så fort. Snart är det jul igen. Skrämmande tanke men det är faktiskt så.

Idag är det lördag. Jag borde vara på jobbet, men då jag dragit på mig jordens förkylning och är hes som få så var det bara att gilla läget att stanna hemma igår. Tyvärr var det min helg nu så jag skulle ha jobbat idag med.
Jimmy låg hela förra veckan och var jättedålig och nu är det alltså min tur. Så jäkla irriterande. Jag som äntligen började komma ner i procent på min sjukfrånvaro på jobbet. Men men.. Tror att jag känner mig något piggare idag, men det är lite svårt att avgöra då jag bara förflyttat mig från soffan till sängen. :)

Nej! Jag har inte svininfluensan. Punkt!

På måndag börjar jag på allvar att plugga matte. Jag är laddad så det ska bli.. Kul är fel att säga. Men det ska bli skönt att komma igång. Jag bara SKA klara det den här gången. Om det så är
det sista jag gör. Känner mej dock aningens tveksam.

Det är min vecka med ungarna men när jag jobbar helg så sover ju de båda hos Dennis, så eftersom jag skulle varit på jobbet så fick de vara där ändå. Dennis har ju sett fram emot att träffa Bella. inte så ofta de får tillfälle för det tyvärr, förutom var 4.e helg. Lite svårt att dela henne på 3.
Jag får passa på att ta igen mig lite idag. De kommer hem igen på eftermiddagen. Jimmy jobbar till klockan 15 så jag är helt ensam hela dagen. Funderar på att åka ut till mor och far och sitta/ligga där och uggla istället. Trist hemma ju.

Imorgon skulle vi ha gått på kalas, för idag är det en alldeles speciell tjej som fyller 4 år. Pratar om Lina fina såklart, men tyvärr blir vi nog hemma. Jag är krasslig och då Carola är höggravid och har planerat snitt på onsdag så vill de inte riskera något vilket jag förstår.
Vi får komma någon annan gång och förmodligen både titta på bebis och gratta Lina.. Oh, vad spännande. Jag tror de får en grabb den här gången, men jag brukar alltid ha fel så då är det väl en till tjej då :)

Nu ska jag kidnappa katten och klappa lite på honom samtidigt som jag ser Melrose Place. Nostalgi varning :D

1 kommentar:

  1. Stackare.. kommer vara tomt utan er imorgon.. men jag är glaaad att du förstår.. hade det inte vart för snittet så hade jag inte brytt mig.. :)
    Jag tror oxå vi får en kille.. men det visar sig.. spännande.. Nä nu ska jag göra tårta.. har blåst upp 4 ballonger o är svimfärdig.. Martin får ta över det.. hihhi! Puss

    SvaraRadera