fredag 28 augusti 2009

VAB

Hej o hopp!

Idag är det fredag. Bästa dagen på hela veckan så länge man inte ska upp och jobba dagen efter vilket jag roar mig med ibland på lördagar.

Jag och ungarna har varit hemma hela dagen. Jag vaknade imorse och kände mej allt annat än pigg. Bella var ju också halvrisig igår så jag smög in till henne och hörde hur hon mådde. Vi kom fram till att vi skulle stanna hemma och kurera oss. Linus fick vara hemma han med såklart.
Vi har mysit, tittat på film, bakat och pysslat lite. Var en sväng till maxi och kände mej helt slut när jag kom hem så det var nog tur att jag inte jobbade. Hade varit helt slut nu i så fall.

Tur att jag bestämde mig för att blogga ikväll, för annars hade jag glömt anmäla Tillfällig föräldrarpenning också. Minnet är bra men kort.

Har just haft lite fredagsmys här med diverse onyttigheter. Chips och grejs och sen en Bullerbyn film. Jimmy har flyttat hit sin tv idag och jäklar vad stor den känns.. och framför allt platt :) Nu står min gamla klump i sovrummet. Jäsingens vad gött med tv i sovrummet igen. Finns inget bättre än att ligga i sängen o slöglo på tv när man inte har något bättre för sig.

Nu ska jag mysa lite med min kärlek som just kom ur duschen. Tack o hej!!

1 kommentar:

  1. Myyys med fredag o fredagsmys..
    Härligt med en stor TV.. vi har kommit fram till att vi inte ska ha TV i sovrummet i huset.. jag gillar inte att ha TV där.. :) Smaken är som baken..

    Hoppas ni blir pigga snart, puss puss

    SvaraRadera