söndag 20 september 2009

Helgen som gått.

Då var det återigen söndag och helgen har som vanligt sprungit iväg fortare än man hunnit blinka. Helt sanslöst.

Igår var det lite kalasdags eftersom mamman i familjen fyllde år i fredags så strax efter 13 igår och några timmar ramlade det in lite folk som var sugna på fika. Betydligt fler folk än jag hade räknat med faktiskt men ändå blev det tårta över. Alltid trevligt. Mina kära barn kom de med fast de egentligen var hos sina pappor och det var ju såklart roligt. De hade köpt en bok till mig. Fick även lite kläder, pengar o blommor och sånt som man inte heller räknat med. Men alltid trevligt ändå :) En bra dag helt enkelt.
Det bästa med hela dagen var nog egentligen att jag för första gången på någon vecka faktiskt kände mej ganska pigg. :)

Idag söndag fick vi storfrämmande av Linnea och Heaven. Så söt liten unge som blir helt lyrisk när hon ser Linus. Satt och snackade massa skit med Linnea i några timmar och hon fick hjälpa oss att äta upp tårtan som blev över. Nu när vi har max 5 minuters gångväg emellan varandra så kan man ju undra varför vi inte ses oftar.

Strax efter att Linnea och Heaven åkt vidare så ringde Carola och sa att hon med familj skulle gå till lekparken och undrade om vi ville komma dit och titta på bebis, och det ville vi ju såklart. Maken till sötare bebis får man leta efter. Så fin i huden. Inte sådär skrynklig och dan som bebisar kan vara. Det har dom gjort bra. Lina, Linus och Bella röjde lekparken. Vi bestämde att vi ska försöka ses nästa helg. Får hoppas att alla förkylningar och allt är som bortblåst då.

Efter detta var det dags att åka hem till pappan igen för Bella, och sen även Linus. Kan ju tyvärr inte ha dem över natten då vi börjar 06.00 imorgon. Men imorgon kommer de hem igen. Min vecka :) Äntligen.
Ikväll är jag så jäkla trött att jag inte vet var jag ska ta vägen. Ögonen svider och jag känner mej helt slut så ikväll blir jag nog inte gammal.

Ha det!! Ciao!

1 kommentar:

  1. Ja visst är han väl fin, mycket nöjd över vad vi har åstakommit.. :)
    vi ses till helgen, men säkert i lekparken nån em oxå.. PUSS

    SvaraRadera